fredag den 16. september 2011

På Nørbæk Efterskole

På Nørbæk efterskole.
Hej, jeg hedder Rikke Nielsen, jeg er 15 år og kommer fra Hobro. Jeg er første års elev her på Nørbæk efterskole og her er virkelig hyggeligt. I starten jeg nervøs for om jeg ville falde godt til, så jeg sad inde på værelset det mest af den første dag, for jeg er meget genert i starten, indtil at jeg begyndte at snakke med nogen og det gjorde jeg om mandagen, jeg kendt nemlig tre i forvejen.
Min rum bor hed Anja og jeg kom godt ud af det den første uge, men så anden uge kom hun hen og spurgte mig om det ville være okay hvis hun og en der hedder Mette gik op på læreværelset og spurgte om de kunne få lov til at bo sammen. Det var fint med mig for hende Mette boede med var mig gode ven Malene og så ville vi jo komme til at bo sammen og det ville vi helt vildt gerne. Men der var bare det problem at læreren ikke syntes at vi måtte bytte. Så der gik noget tid inden at de tog det op til en lærer møde, hvor det blev en lære beslutning. Så nu bor jeg sammen med Malene og det er jeg rigtig glad for vi har det godt sammen, vi snakker godt sammen og hygger også.
Min kontakt lære er Michael Green og han er en kontakt lærer der bare ikke vil have at hans kontakt gruppe gør noget de ikke må, for så får man bare en belønning og når han mener belønning er det ikke noget der vil bliver sjovt.
Natten mellem d. 4/9 til d. 5/9 startede brandalarmen kl. 02.36 og alle skyndte sig ud, vi stod ude i regne vejret i en halv time. Det var ikke så fed en nat når man næste dag skulle op kl. 06.30, det var træls. Vi fik også at vide at der ikke var nogen brænd. 
Tirsdag d. 13/9 var jeg ude og spille fodbold med pigerne, mod Onsild idræt efterskole. Jeg har aldrig spillet fodbold før, så det var sjovt at prøve. Vi vandt også kampen med 1-0, så vi har ikke været dårlige.

Hilsen Rikke Nielsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar