fredag den 4. november 2011

Fortsættelse

Onsdag skulle jeg først ud og klatre/giant swing, det var mega fedt. Men jeg var godt nok meget bange, for lige før jeg skulle op og klatrer, var Lea op og hun fik ikke godt fast så hun røg ind i klippen og slog ryggen. Så da jeg skulle derop, var jeg meget bange, men det gik fint, jeg kom både op og ned uden at komme til skadeJ. Så kørt bussen os over til giant swing området. Jeg var en af de sidste der prøvede det fra mit hold. Jeg havde sagt til Line at jeg ikke skreg, men da det kom til stykket, skreg jeg alligevel, det var mega sjovt. Da rød hold kom skulle jeg ud og cykel på mountainbike, der var sværhedsgrader, jeg var på c. Det var lige til pas, til mig. Det var en god dag.

Torsdag tog vi til Prag, der skulle vi går rundt og svare på nogle spørgsmål i to timer. Det var ikke lige det fedeste. Derefter fik vi lov til at gå rundt og købe tøj fx eller spise mad. Da vi skulle mødes var kl. ca. 18.30 eller så da noget. Vi skulle spise på en restaurant og maden smagte godt. Så gik turen hjem af, jeg syntes ikke at turen tog så lang tid hjem, men nu sov jeg også det meste af tid. For jeg havde fået en køresyge pille.
Slut på en god tur og tak til NE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar