fredag den 4. november 2011

Hjemme ved kontakt lærer

D. 26/10 var vi hjemme ved vores kontakt lærer, mig og min kontakt gruppe var hjemme ved Michael Green. Vi blev kørte af Katrines mor. Da vi kom hjem til ham, skulle vi gå op i kiwi for at handlen ind til burger, men da kiwi ikke havde kød, så måtte vi piger kører med ham op i Lidl, mens drengene lavede maden, altså det de kunne og så skulle Katrine og jeg lave pandekagerne. Da vi havde spist burgerne gik vi ud og lavede pandekagerne. Lad mig sige det på en pæn måde, det gik af lort til, for da vi kom hjem på skolen var der to der brækkede sig og det var altså utroligt for jeg kan altså godt finde ud af at lave mad. Jeg fik nemlig 12, da jeg gik til Marta. Men det var alt i alt en rigtig sjov og god aften.:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar