fredag den 25. november 2011

Pigehygge på NE

D. 23/11 havde vi pigehygge en aften på NE. Vi kunne Få, ansigtsmaske, sat vores hår af en frisør og massage. Jeg valgte at lave en ansigtsmaske, vi skulle selv lave masken og derefter lagde Charlotte min maske (hun er en af mine dansk lærer). Jeg havde en ansigtsmaske der hed ”maske til alle hudtyper”, den blødgør huden, virker fugtighedsbevarende og er meget nærende. Der var banan, honning og havregryn. Det lyder ikke lige så lækkert, men det var sjovt at prøve.
Line og jeg gik ovenpå for at se hvad der sket, der fik man massage. Det var min værelses kammerats mor der stod for at give fodmassage og så måtte man gå to og to sammen og skifte til at give massage. Så mig og Line, ville også lige prøve det. Så jeg startede med at give hende massage, men der var ikke så lang tid tilbage så det var kun Line der nåde det. Men jeg lært at give massager.
Så en hyggelige pige aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar